FANDOM

Mia wraca do Centopii.tam dostaję dobrą wiadomość że Mo nie długo zostanie bratem,gdyż Królowa zaszła w ciążę.około 8 rano poleciała do szpitala w pewnym momencie upadła Lekarze natychmiast zabrali ją na salę porodową.Urodziła tym razem jednak córeczkę dała jej na imię Natalia na cześć jej siostry.potem o 12 przyleciał jej syn Mo.Chłopiec był szczęśliwy że został bratem.więc poszedł do sali w której leżała jego mama.Kobieta już na niego czekała 13 latek przywitał ją całusem potem wziął siostrę na ręce i wtedy do królowej przyszedł lekarz i oznajmił że dzisiaj ona może wracać do pałacu więc mama Mo wzięła torebkę i poszła po wypis gdy lecieli udali się do sklepu Polytheusa aby zamówić łóżeczko dla swojej córeczki. potem mała zaczęła płakać.królowa zdjęła suknię i stanik potem wyciągnęła cyca i dała go dziecku.nagle do sali tronowej wpadły Mia i Yuko.Dziewczyny cały czas patrzyły na siostrę księcia Mo potem bransoletka Mii zaczęła świecić.Dziewczyna niestety musiała wracać do swojego świata gdyż bateria się wyładowała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki