FANDOM

Mia poznaje nowego kolegę Vincenta wkrótce bransoletka dziewczyny świeci więc wypędza chłopaka z jego chatki i wchodzi do Centopii. tam poznaję elficę Yuko i księcia Mo. wkrótce lecą do pałacu. Mo przedstawia rodzicom Mię; Mamo ojcze to moja przyjaciółka Mia -przedstawił Mo Mię rodzicom Królowo możemy przejść na ''ty zapytała Mia no pewnie że możemy Mia przecież my się poznaliśmy dzisiaj rano kiedy przybyłaś do Centopii-odpowiedziała Królowa , Mo i Mia podeszli do kobiety. Mia wzięła palec królowej i nałożyła złoty pierścionek a tymczasem Mo zaczął chwytać za stanik swojej mamy której to nie przeszkadzało jednak Król to zauważył i postanowił zdjąć stanik żonie i wyrzucił go na ziemię zaczął go gnieźć nogami wtedy Mia odpowiedziała; panie Piotrze zostaw stanik Mayli w spokoju i nie denerwuj się na nią przecież Mayla jest kobietą i musi nosić biustonosz;Mamo jak długo nosisz stanik - spytał Mo od 18 lat odpowiedziała Królowa Mayla - o to już jesteś dorosła bo masz 38 lat zgadza się skarbie-potem 13 latka wróciła do swojego świata po piżamy i przenocowała w Centopii.obok Królowej- mamy adopcyjnej która przytuliła i pocałowała ją.Następnego dnia Mia wróciła do swojego świata.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki