FANDOM

Mia wraca do Centopii.tam spotyka królową Maylę.i jest ciekawa co ona kupuje.gdy 38 latka dotarła do pałacu.Mia spostrzegła że Kobieta kupiła sobie strój kąpielowy.nagle mama Mo zaczęła się rozbierać gdy tylko była gotowa natychmiast poleciała na plażę ,następnie rozłożyła koc założyła okulary i zaczęła się opalać wtedy przyleciał Mo i rzekł;Co tu moja mama robi,jednak Yuko i Mo nie nie wiedzieli ale Mia podeszła do królowej i dowiedziała się że ona się opalała potem obudziła ją zsuwając jej ramiączka stanika z barków i zapytał;,Mamusiu czy ty tu się opalasz jednak potem mama powiedziała;tak synuś opalam się no bo Mia chciała zdjąć ci stanik.królowa bardzo się zdenerwowała na dziewczynkę i zaczęła na nią krzyczeć.Mia rozpłakała się po chwili królowa źle zrobiła krzycząc na elfkę dlatego usiadła obok niej i ją przytuliła mówiąc;nie płacz kochanie przepraszam że krzyknęłam na ciebie już to się nie powtórzy z kolei Mia dała jej prezent była to czerwona szminka,tusz do rzęs potem poleciały do pałacu tam uszyła cioci bluzkę na ramiączkach i spodenki.Władczyni była zadowolona z ubrań.Mia tymczasem wróciła do swojej szkoły na kolejne lekcje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki