FANDOM

Mia wraca do Centopii.tam okazuje się że jest zima.wtedy oberwała od Mo kulką ze śniegu.wtedy z pałacu wyszła królowa była ona ubrana w złotą suknię i czarne kozaki na obcasie i przywitała się;Cześć Mia jak dobrze znów cię widzieć wtedy Dziewczyna podeszła do ciotki i się w nią wtuliła.potem powiedziała do Mo;chodź skarbie ubierz się ciepło uszyłam ci specjalne ubranie.gdy zaczęli wchodzić królowa weszła w butach przez co do pałacu wleciał śnieg.potem gdy Mo się ubrał wyszedł ze swoją mamą do krateru Kobieta powiedziała;Trzymaj się Mo zaraz co ciebie przyjdę gdy chłopiec poszedł do dziewczyn zaczął trząść się z zimna.Mama zabrała go do pałacu i powiedziała;synku może bądź ze mną i pod moją opieką potem przytuliła synka i udała się do kuchni wtedy odpowiedzieli;ale tu gorąco na na dworze zimno.królowa rozebrała się i położyła się koło synka gdy Mo zasnął wyszła z jego pokoju i poszła do siebie tam się przebierała a Mo wstał i podglądał mamę przez dziurki w drzwiach.wtedy bransoletka Mii zaczęła świecić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki