FANDOM

Mia jest z Vincentem na plaży Nagle bransoletka świeci. Dziewczyna chowa się drewnianej chatce na plaży i wchodzi do świata Centopii. okazuje się że Mo dostał nowy złoty basen. a tymczasem jego mama- Mayla ubierała się w strój kąpielowy i do tego sandały kiedy wyszli. Kobieta weszła w butach, staniku i majtkach do basenu wtedy Mo tak chlusnął na nią wodą że rozwaliła sobie fryzurę. Królowa wcale nie jest zła na księcia potem uspokoiła go mówiąc;synek nie martw się naprawię sobie tą fryzurę i zrobię sobie na niej koka potem elfica wyciągnęła przyrząd do robienia koka po paru minutach wyszła z dużym kokiem na włosach przytuliła synka mówiąc;Mo kocham cię jest moim najukochańszym synem w całej Centopii. a Mo odpowiedział; Czyli mnie nie kochasz. Królowa pocieszając synka powiedziała do niego; Synku zrozum bardzo cię kocham to ja ciebie urodziłam opiekowałam się i zawsze przytulałam kiedy płakałeś. Mamo bardzo ładna z ciebie Kobieta najładniejsza w całej Centopii wkrótce bransoletka świeci Mia wraca na plażę i widzi tam też matkę Violetty która przyjechała z córką na plażę. nagle 30 latka zaczęła się rozbierać a Mia patrzyła jak zakłada stanik i majtki potem się śmieje po cichu żeby Mama Violetty jej nie słyszała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki